panik atak, cevap

29 temmuz 2007 agır şiddetli bir trafik kazası geçirdim aradan 6 ay geçtikten sonra panik atak teşhisi meydana geldi. fakat sürekli ilaç kullanıyorum atarax ve cipralex tablet aynı zamanda kalp çarpıntım çok fazla oluyor günde 1 adet dideral kullanıyorum
fakat öyle bir anlar oluyorki sosyal hayat yaşam denen birşey kalmıyor ruh gibi oluyorum
genelde sürekli nabız atışımı kontrol ediyorum yayttagım zaman ve otururken genelde elim kalbimin üzerinde oluyor öyle bir alışkanlıkki kalbim duracakmış gibi hissediyorum. ve bu güne kadarda kurtulamadım bu hastalıktan ne yapmam  gerekir.

cevap:

sanıyorum rahatsızlığınızla ilgili bir psikiyatristle görüşmüş ve tedavi almışsınız. Şu anda kullandığınız düzenli bir ilaç terapisi de var. Bunun yanında psikoterapi ve  alternatif tıp yöntemlerini de kullanabilirsiniz.

Durumunuzla ilgili tedavinizi düzenleyen doktorla yakın ilişki içinde olun. düzenli kontrollerinizi aksatmayın. İlaç dozu ayarlamalarını doktorunuza hatırlatın.

İyileşme dönemi kişiden kişiye değişmekle beraber uzun bir süreçtir. Bu sürede doktorunuzun tavsiyelerine uygun şekilde hayat şartlarınızı yenilemelisiniz.

saglikdanisma hakkında 20405 makale
Bu yazı saglikdanisma.NET editörü tarafından yayınlanmadan önce TIP DOKTORU tarafından değerlendirilmiş ve bilimsel doğruluğu onaylanmıştır. Yazı içeriğinden kaynak gösterilen kişi/kurum sorumludur. Kaynak gösterilmeden yayımlanmış yazıların içeriği ve telif haklarıyla ilgili şikayetlerinizi bize her zaman iletişim sayfasından iletebilirsiniz. Bu sitedeki yazılar kullanıcılarını bilgilendirmek için yayınlanmıştır. Rahatsızlığınızın tanısı veya tedavisi için önerilerde bulunmaz, doktorunuzun tavsiyelerinin yerine geçmez. Site kullanıcıları site kullanım koşullarını bu sayfada okumuş ve kabul etmişlerdir.

İlk yorum yapan olun

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.