cevap: yardım

doktor oneri

ben 20 yaşındayım ve yaklaşık 3 aydır hastalıkla uğraşıyorum. önce mide bulantıları ve aşırı halsizlikle başladı. doktorlar hemogram alıp bir şeyin yok deyip yolladılar. sonra hafif öksürük başladı, griptir deyip antibiyotik verdiler. antibiyotik bitince yine halsizlik iştahsızlık başladı, yine antibiyotik kullandım, sonra nefes darlığı eklendi, astım dediler. ama astım ilaçları iyi gelmiyo hiç. şimdi 3 ayda 4. kutu antibiyotiğimi kullanıyorum. ama hala çok halsizim. sizce altta yatan başka bi hastalık olabilir mi? ne yapmayalıyım?

cevap:

sıkıntınızın şu halinizle tam olarak ne olduğunu net yazmamışsınız. Yazdıklarınızdan daha önce doktorunuza halsizlik ve öksürük şikayetiyle başvurduğunuz sonrasında nefes darlığı eklendiğini anlıyorum. Ancak kullandığınız ilaçlar sonrasındaki durumunuz ne oldu ve şu anda sizi en fazla rahatsız eden probleminiz nedir?

Eğer problem “halsizliğinizin hala devam ediyor olması” ise kendi kendinize zaman ayırmanızı ve dinlenmenizi, bol sıvı tüketmenizi öneririm. Öksürük ve nefes darlığı devam ediyorsa mutlaka yeniden bir doktora görünmelisiniz.

Ancak bu şikayetlerden dolayı doktor tarafından muayene edildiyseniz, muayeneniz yapılarak gerekli tetkik ve tedaviler yapılıp sonuç konduysa sonuçları ve tetkikleri bizimle paylaşabilirsiniz…



saglikdanisma hakkında 20405 makale
Bu yazı saglikdanisma.NET editörü tarafından yayınlanmadan önce TIP DOKTORU tarafından değerlendirilmiş ve bilimsel doğruluğu onaylanmıştır. Yazı içeriğinden kaynak gösterilen kişi/kurum sorumludur. Kaynak gösterilmeden yayımlanmış yazıların içeriği ve telif haklarıyla ilgili şikayetlerinizi bize her zaman iletişim sayfasından iletebilirsiniz. Bu sitedeki yazılar kullanıcılarını bilgilendirmek için yayınlanmıştır. Rahatsızlığınızın tanısı veya tedavisi için önerilerde bulunmaz, doktorunuzun tavsiyelerinin yerine geçmez. Site kullanıcıları site kullanım koşullarını bu sayfada okumuş ve kabul etmişlerdir.

6 yorum

  1. Cevabınız İçin Tşk Ediyorum ssk olmadıgım için doktora gidemiyorum.
    Şuan cinsel bilemin kenarlarında kaşıntım var. Önceden kullandıgım antibiyotik Yani İlacımın adı: KLAVUNAT 1000 mg. Bundan tekrar aldım kullandım. Hiçbir faydası Olmadı Vücutumda kaşıntı var. Sizden
    tekrar yardım bekliyorum. TşK ederim..

  2. önce aşırı halsizlik ve mide bulantısıyla başladı. ama halsizlik dinlenerek falan geçmeyen bi durumda. öksürük çok az oldu, o da doktorların gripsindir demesine neden oldu.günde 10-15 kere öksürüyorum. grip için sadece hemogram baktılar. ama enfeksiyon görünmüyo dediler. antibiyotiklerin birini astım için göğüs hast. verdi, diğer üçünü de okulda medikoda parmaktan kan alıp (byaz küre 10600dü birinde, diğerinde 13400dü) öyle verdiler.
    nefes darlığı da sonradan başladı, onun için de akciğer filmi ve solunum testi yapıp astım dediler ama ilaçlar hiç fayda etmiyo. halsizlik şiddetle devam ediyo, yediklerim bulantı yapıyo, bazen rengim kaçıyo ve soğuk soğuk ter döküyorum. şu anda da 4. kutu antibiyotiğime devam ediyorum bu 3 ay içinde.
    3 ayda mediko, gastro, göğüs hast., kardiyoloji derken gitmediğim doktor sayılı artık.
    bi de bu yaz bikaç defa sebepsiz ateşlenmiştim. neden bulamamışlardı. kansere ilişkin şüpheler oluşmaya başladı. sizce olabilir mi başlangıç belirtileri falan?

    • şu andaki yakınmalarınız için doktorunuza görünün. Yapacakları basit hemogram ve akciğer filmi kanser teşhisi için yön gösterecektir. Zaten bu gibi şüphelerde doktorun böyle bir ihtimali atlaması imkansız.
      Göğüs hastalıkları size direk astımsınız diye ilaç başladıysa bu ilaçların yan etkilerinden dolayı da sıkıntı çekiyor olabilirsiniz…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.