cevap: ilaç

5.5 aylık hamileyim idrarımda kum dökme sorunum var ve dokturum bana purınol ve amoklavin bid verdi ne yapmalıyım bebeğime zarar olurmu?

cevap:

elbette gebelik esnasında ilaç içmek çok istenilen bir durum değildir. Ancak ilaç içmektense enfeksiyona yakalanma durumunuz daha ciddi sonuçlar doğurabileceğinden doktorunuzun önerdiği ilaçları kullanmanız şimdilik sizin daha iyi olacaktır.

saglikdanisma hakkında 20405 makale
Bu yazı saglikdanisma.NET editörü tarafından yayınlanmadan önce TIP DOKTORU tarafından değerlendirilmiş ve bilimsel doğruluğu onaylanmıştır. Yazı içeriğinden kaynak gösterilen kişi/kurum sorumludur. Kaynak gösterilmeden yayımlanmış yazıların içeriği ve telif haklarıyla ilgili şikayetlerinizi bize her zaman iletişim sayfasından iletebilirsiniz. Bu sitedeki yazılar kullanıcılarını bilgilendirmek için yayınlanmıştır. Rahatsızlığınızın tanısı veya tedavisi için önerilerde bulunmaz, doktorunuzun tavsiyelerinin yerine geçmez. Site kullanıcıları site kullanım koşullarını bu sayfada okumuş ve kabul etmişlerdir.

2 yorum

  1. eşim 26 haftalık gebe idrar yollarında yanma vardı. hekim böbreklerden kum döküyosun dedi purunol ve birde antibiyotik verdi 4 gün oldu idrardaki yanmalar aralıklı olarak devam etmekte yalnız bizim tereddütümüz akıntı gelmesi acaba o akıntıların sebebi ne olabilir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.