Avuç içleri ve ayak altlarında kaşınma, cevap

11 Yaşında Kız kardeşimin avuç içleri ve ayak altlarında kaşınma var. 3 Gün önce burnu kırılmıştı ve doktora götürdük , orda Dekort ampül iğne yaptılar.  Alerjik bünyeye de sahip. O iğne yapıldığı günden beri kaşınma var. Ne yapmalıyız?

cevap:

El ve ayaklarındaki kaşınma direk alerjik bir reaksiyonu düşündürmez ancak bir müdahale sonrası geliştiyse Alerjik bünyeye de sahipse işte o zaman şüphelenilebilir. Yanlız dekort ilacı da alerjik hastalarda allerjiyi baskılamak için kullanılan bir ilaçtır. Müdahale esnasında muhtemel gelişebilecek bir alerjik reaksiyona karşı yapılmıştır. Dolayısıyla eğer bu kaşıntı alerjiden kaynaklanıyorsa sorumlusu olarak dekort ampül tutulamaz.

Sıkıntı alerjik kaynaklı da olsa bir kaç gün içinde azalarak kaybolması gerekir. Devam etmesi durumunda sorununuzla ilgili bir dahiliye uzmanına veya cildiye polikliniğine başvurabilirsiniz…

saglikdanisma hakkında 20405 makale
Bu yazı saglikdanisma.NET editörü tarafından yayınlanmadan önce TIP DOKTORU tarafından değerlendirilmiş ve bilimsel doğruluğu onaylanmıştır. Yazı içeriğinden kaynak gösterilen kişi/kurum sorumludur. Kaynak gösterilmeden yayımlanmış yazıların içeriği ve telif haklarıyla ilgili şikayetlerinizi bize her zaman iletişim sayfasından iletebilirsiniz. Bu sitedeki yazılar kullanıcılarını bilgilendirmek için yayınlanmıştır. Rahatsızlığınızın tanısı veya tedavisi için önerilerde bulunmaz, doktorunuzun tavsiyelerinin yerine geçmez. Site kullanıcıları site kullanım koşullarını bu sayfada okumuş ve kabul etmişlerdir.

İlk yorum yapan olun

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.